FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna
->
FPS-y
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT - 1 Godzina
Skocz do:
Wybierz forum
O TMWW
----------------
Ogólnie
O forum TMWW - Aktualności
Przedstaw się
Przyjęci
Klasztor
PIEKIELNIE WAŻNE
Hyde Park
----------------
Off-topic
Dowcipy
Codes
Avatary i bannery
Historyjka
Dyskusja
Archiwum
Obchody trzecich urodzin Towarzystwa Miłośników Wirtualnych Wariacji
----------------
W ogóle i w szczególe
Plebiscyty
Teksty
Inne
GTA - nasza papierowa gra
----------------
Ogółem
Zgłoszenia
Postacie
Broń
Mapa
WAŻNE INFO
Porady
GRA
O gierkach
----------------
News
Strategie
FPS-y
RPG
MMOG
Sportowe
Samochodówki/Rajdówki
Akcja
Tactic
Simulator
HacknSlash
Logika/Zręcznościówki
Przygodówki
Rytmiczne/Muzyczne
Sim
Rzeźnia
Te zapomniane...
Te niezapomniane
Bułeczka & masełko
Porównywalnia
sadsad
Urodziny - przygotowania
Strategie
FPS
RPG
MMOG
Sportowe
Samochodówki i Rajdówki
Akcja/TPP/Tactic
Hack n slash
Symulatory
Rytmiczne
Logiczne i Zręcznościowe
II Etap
Finał
Sylwek a.d. 08/09
Polecalnia
Forum kryzysowe
TMWW Music Scout
Nasza twórczość
----------------
Recenzje gier
Zapowiedzi gier
Recenzje Programów
Teksty
Prasa gierkowa
----------------
CD-Action
Click!
Play
Sprzęt
----------------
Ciekawostki
Its upgrade time!
I gotowe!
Karty graficzne
Procesory
Pamięć RAM
Dyski twarde
Płyty główne
Klawiatury, myszki itd.
Peryferia
Inne
Porównywalnia
Online
----------------
O Necie
Sieciówki
Virus!
Potyczki online
Programy
----------------
Do tworzenia i odtwarzania muzyki
Do tworzenia stron WWW
Do tworzenia gier
P2P
Inne
Konsole
----------------
Ogółem
Co w nich jest takiego czego ja nie mam?-powiedział PC
Ciekawość zabija
PSX
XBOX
Play Station 2
PSP
XBOX 360
Wii
Play Station 3
Gierki na konsole
----------------
Ogółem
FPS
RPG
Strategie
Sport
Akcja/TPP
Samochodówki i Rajdówki
Logiczne/Zręcznościowe/Arcade
Magazyn (prawie) kulturalny
----------------
Książki
Film
Muzyka
Notebooki
----------------
Ogółem
Konfiguracje
Co tam w nim siedzi??
Gry
Problemy
GSM
----------------
Standardowo-Ogółem
Newsy
Alcatel
BenQ
BenQ-Siemens
Ericsson
LG
Mitsubishi
Motorola
Nokia
Panasonic
Philips
Sagem
Samsung
Siemens
Sony Ericsson
Akcesoria
Guitar Hero klan - The blade butchers
----------------
O naszym klanie
Przyjęci
Nasze spotkania
Ukochane piosenki
Nie-ukochane piosenki
Seria
Co tam w Guitar Hero??
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dragon
Wysłany: Czw 16:53, 24 Gru 2009
Temat postu:
Również tak uważam, tutaj nie przeprowadzono za dużo innowacji.
Flame
Wysłany: Czw 14:11, 24 Gru 2009
Temat postu:
Ale był także w CDA, więc nic on dla mnie nie znaczy
Moim zdaniem ciekawiej prezentuje się jednak drugi dodatek.
Dragon
Wysłany: Śro 19:59, 23 Gru 2009
Temat postu:
Czytałem i nie zauważyłem
Flame
Wysłany: Śro 13:47, 23 Gru 2009
Temat postu:
To także może być ciekawe. Niestety, w tekście jest spoiler
Dragon
Wysłany: Śro 8:48, 23 Gru 2009
Temat postu: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
Światowa data premiery: 5 września 2008
Data wydania gry w Polsce: 5 września 2008
Wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz,
1.5 GB RAM,
karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza),
10 GB HDD,
Windows XP/Vista
Gry OnLine napisał:
Prequel gry "S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla". Akcja rozgrywa się na rok przed wydarzeniami opowiedzianymi w pierwszej części serii. Ponownie udajemy się do Zony, wykonując zadania i przystępując do różnorakich frakcji.
Clear Sky jest drugim produktem z tytułowej serii S.T.A.L.K.E.R., przy czym mamy tu do czynienia z prequelem, co oznacza, że wydarzenia rozgrywają się przed historią opowiedzianą w pierwszej odsłonie cyklu. W dalszym ciągu zajmujemy się przemierzaniem niebezpiecznej Zony, czyli terytorium zlokalizowanego wokół słynnej czarnobylskiej elektrowni jądrowej. W trakcie gry wykonujemy zlecane przez NPC-ów questy, pokonujemy przeciwników, jak również wynajdujemy cenne artefakty, które następnie używamy lub wystawiamy na sprzedaż.
Akcja Clear Sky rozgrywa się w 2011 roku, a w centrum zainteresowania znajduje się najemnik Szrama. Główny bohater podczas eskortowania grupy naukowców jest świadkiem potężnej emisji, która zabija towarzyszące mu postaci, a jego samego pozbawia przytomności. Właściwa rozgrywka rozpoczyna się w obozowisku Czystego Nieba, organizacji, której zależy na bliższym poznaniu Zony. Szrama dowiaduje się, że coraz częste emisje są swego rodzaju mechanizmem obronnym oraz że musi przyczynić się do odnalezienia osób, które są odpowiedzialne za takich stan rzeczy. Mowa tu między innymi o bohaterze pierwszej części, Strieloku, którego pojmanie stanowi jedno z ważniejszych zadań.
Na potrzeby S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky w dość znaczny sposób zmodyfikowano świat gry. Około 50% powierzchni stanowią sektory znane z pierwszej części serii, aczkolwiek poddano je pewnym usprawnieniom. Mowa tu między innymi o planszach Kordon, Dolina Mroku, Instytut Agroprom czy Jantar. Pozostała połowa to tereny stworzone wyłącznie z myślą o nabywcach opisywanej gry. Szrama może zająć się dokładniejszą eksploracją między innymi rozległych bagien czy opuszczonego miasteczka Limańsk.
Licznych usprawnień doczekała się konstrukcja zależności rządzących otaczającym gracza środowiskiem, dzięki czemu wydarzenia poboczne stają się jeszcze wyraźniejsze. Świat gry oficjalnie zamieszkiwany jest przez sześć frakcji i do wielu z nich można spróbować się przyłączyć. Staje się to jednak możliwe dopiero po zdobyciu zaufania przywódców danego ugrupowania. Gracz może także aktywnie uczestniczyć w wojnach pomiędzy frakcjami, pomagając swoim sojusznikom w eliminowaniu sił wroga i zajmowaniu kolejnych baz, a także chroniąc ich przed śmiercią. W miarę wykonywania kolejnych zadań zdobywa się cenne nagrody, a lokalni kupcy oferują dobra po bardziej atrakcyjnych cenach. Warto dodać, iż wybór frakcji nie jest obowiązkowy. Możliwa jest więc rozgrywka postacią niezrzeszonego najemnika.
Pozostałe zmiany objęły między innymi interfejs użytkownika oraz widok podręcznego PDA, doskonale znanego z pierwszej części serii. Zarówno sojusznicy, jak i przeciwnicy zachowują się teraz rozsądniej (np. potrafią używać granatów). Gracz może korzystać z opcji szybkiej podróży (pomoc ze strony przewodników) oraz zdobywać nowe artefakty. Ulepszono także system odpowiedzialny za upgrade ekwipunku (bronie, pancerze itp.) oraz za dokonywanie napraw. Wszystkie te czynności dokonywane są teraz u lokalnych mechaników, naturalnie po uiszczeniu odpowiedniej opłaty.
Nieznacznie udoskonalony został multiplayer. Zabawa prowadzona jest na około 20 planszach, na których w danym momencie może przebywać maksymalnie 32 graczy. Pewną nowością jest tryb polegający na pozyskiwaniu artefaktów, którego założenia przypominają rozgrywki typu Capture the Flag.
Clear Sky działa na silniku graficznym znanym z pierwszej części serii. Zmiany pod DirectX 9 objęły przede wszystkim nowy system oświetlenia oraz poprawione modele postaci. Zupełną nowością jest natomiast dodanie obsługi bibliotek DirectX 10. W tym przypadku można liczyć między innymi na zaawansowane wolumetryczne oświetlenie czy ciekawe efekty towarzyszące osadzaniu się kropel wody na powierzchniach obiektów.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin